پیگیری سفارش
بستن پنجره
راز پاکسازی کبد و لاغری و تناسب اندام
10 خرداد ماه 1401

رژیم پاکسازی کبد

کبد وظیفه پاکسازی و دفع سموم را بر عهده دارد . اگر این وظیفه را نتواند به درستی انجام دهد سموم در خون انباشته شده و به بدن آسیب می زنند . بدن با ذخیره سازی این مواد سمی در سلول های چربی از خود محافظت می کند . در چنین شرایطی سلول های چربی تمایلی به از دست دادن چربی خود ندارند زیرا مواد سمی را در خود محبوس کرده اند . این زمانی است که هر چقدر برای لاغر شدن تلاش کنید به نتیجه دلخواه نمی رسید .

نقش کبد در حفظ تناسب اندام

کبد نقش مهمی در چربی سوزی در بدن ایفا می کند . که شامل خارج کردن چربی اضافه از سلول و دفع آن ها از طریق روده کوچک است به همین علت کبد سالم برای حفظ تناسب اندام و جلوگیری از چاقی حیاتی است .

چگونه کبد خود را پاکسازی کنیم

مرکبات مثل گریپ فروت ، پرتقال و لیمو ترش سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها هستند که توانایی سم زدایی کبد را بهبود می بخشند . هر روز یک لیوان مرکبات بنوشید تا تولید آنزیم های سم زدا را در این اندام تقویت کنید و جلوی انباشته شدن چربی اضافه در بدنتان را بگیرید .

زرد چوبه ، زنجبیل ، کنگر فرنگی و خار مریم از گیاهان دارویی هستند که در پاکسازی کبد تاثیر بسیار زیادی دارند . با مصرف روزانه دارو هایی مثل کور کومین و لیور گل و یا لیو 52 می توانید کبدی سالم و کارا داشته باشید .

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده